quarta-feira, 28 de julho de 2010

eu vou


"Cause I can't be anyone but me, anyone but me.
And I can't keep dreaming that I'm free, dreaming that I'm free
I don't want to fall asleep and watch my life from fifty feet
My hands are on the wheel so I'm driving to Idaho.
Cause I hear it's mighty pretty...

And oh, I've been dumb, I've been perfectly beautiful
Lain on my back buying lovers with stealth.
But I'm sick of you all, and I'm sick of opinions
And I'm sick of this war I wage on myself...
I don't know why I'm so gripped to go there –
A universe riddle that only I know?"


*


Um universo que somente eu conheço, que tem cores em excesso, luzes em harmonia, e vento na proporção do que eu preciso. Quando preciso que me empurre, quando preciso que deixe ficar. E agora eu preciso que me empurre, e que não seja doloroso, e que não seja nada além do que eu mereço, preciso, e que me espera pra começar.

Nenhum comentário:

Postar um comentário